سال های دور از خانه

خانه یعنی وطن. جایی که وقت نماز، صدای اذان پخش می شود. جایی که حوالی ظهر توی کوچه پس کوچه هایش بوی قورمه سبزی و کباب و آش بلند می شود. اینجایی که من هستم خانه ام نیست

سال های دور از خانه

خانه یعنی وطن. جایی که وقت نماز، صدای اذان پخش می شود. جایی که حوالی ظهر توی کوچه پس کوچه هایش بوی قورمه سبزی و کباب و آش بلند می شود. اینجایی که من هستم خانه ام نیست

Instagram

لبریز ِ لب دوز

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۵۸ ق.ظ

پر از خاطره ام... پر از سفرنامه... پر از تجربه... پر از حرف های مهم... درس های زندگی...

ولی فقط میتونم واسه خودم نگهشون دارم چون هم نوشتن یادم رفته هم مثل آدم حرف زدن!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • ۲۲۱ نمایش
  • mrs.yas

نظرات (۳)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام سلام

    برگشتید به خونه یعنی?

    نوشتن و تواناییش برمیگرده. کافیه شروع کنید.

    پاسخ:
    هنوز نمیدونم برگشتم یا نه!
    اگه تصمیم بگیریم با برنامه بنویسیم و بخونیم حتما همینطوره!
    قبلا ک وبلاگ نویسی پررونق بود چه همه خوب مینوشتند. حالا اما نوشتن چارخط انگار سخت ترین کار دنیاست واقعا. قبلا چه جوری انقد مینوشتیم؟
    پاسخ:
    فکر کنم قبلنا سخت نمیگرفتیم! من هربار پست های قدیمیم رو میخونم از خودم خجالت میکشم :))

    الان هنوز مشغول درس هستن همسرتون یا تموم شده دارن کار می کنن؟

    سخت نگیرید بنویسید کم کم درست میشه

    اینجا هم فکر کنم کسی غریبه تر از بنده نیست همه خودی هستن

    پاسخ:
    درسشو که همون سنگاپور تموم شد.
    سعی خودم رو میکنم. ممنون :)
    اینجا خیلی خودی و غریبه مطرح نیست. همه غریبه ی آشنان (خیلی شاعرانه شد!) :D
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی