سال های دور از خانه

خانه یعنی وطن. جایی که وقت نماز، صدای اذان پخش می شود. جایی که حوالی ظهر توی کوچه پس کوچه هایش بوی قورمه سبزی و کباب و آش بلند می شود. اینجایی که من هستم خانه ام نیست

سال های دور از خانه

خانه یعنی وطن. جایی که وقت نماز، صدای اذان پخش می شود. جایی که حوالی ظهر توی کوچه پس کوچه هایش بوی قورمه سبزی و کباب و آش بلند می شود. اینجایی که من هستم خانه ام نیست

Instagram

در به دری

پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۲:۱۹ ق.ظ

نمیدونم چرا اینجا راحت نیستم!

الآنم نصفیا اونجان نصفیا اینجا!

اصن یه وعضی

منم که دوتام اونجاست یه دونه م اینجا! چه کاریه خب؟ بیکارید سه تا سه تا وبلاگ میزنین؟

الان چه کار کنم؟ حرف دلمو کجا بزنم؟

خدا لعنتت کنه بلاگفا که در به درمون کردی! عی خداااا!!!

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۰۲/۰۶
  • ۵۱۰ نمایش
  • mrs.yas

نظرات (۳)

  • زهره سعادتمند
  • مام اولش راحت نبودیم
    ولی دیگه الان سِر شدیم.

    از زیر یوغ اون فلان فلان شده بیا اینور!
    پاسخ:
    عادت کردم بهش خب 
    دوسش دارم
    اصلا با شکل و فضای اینجا نمیتونم ارتباط برقرار کنم :(
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • چند روز اولش سخته :)
    عادت میکنه و بهش دل میبندی
    بلوگفا که نابود شد


    دنبال شدی میشه دنبال کنی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی