سال های دور از خانه

خانه یعنی وطن. جایی که وقت نماز، صدای اذان پخش می شود. جایی که حوالی ظهر توی کوچه پس کوچه هایش بوی قورمه سبزی و کباب و آش بلند می شود. اینجایی که من هستم خانه ام نیست

سال های دور از خانه

خانه یعنی وطن. جایی که وقت نماز، صدای اذان پخش می شود. جایی که حوالی ظهر توی کوچه پس کوچه هایش بوی قورمه سبزی و کباب و آش بلند می شود. اینجایی که من هستم خانه ام نیست

Instagram

ششمین روز دور از خانه!

سه شنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ


چهارشنبه 12 شهریور بلیط داشتیم از مشهد به قطر و از آنجا به سنگاپور. دفعه قبل که میخواستم بیایم خیلی ذوق و شوق داشتم. هم قرار بود بعد از دو ماه همسرم را ببینم و هم داشتم به یک کشور دیگر مسافرت میکردم، میتوانستم حسابی تفریح کنم و خوش بگذرانم. بعد از آن سفر خیلی چیزها عوض شد. آنقدر که تصمیم گرفتم سفر را بگذارم در اولویت های زندگی ام. فهمیدم سفر چقدر تاثیر گذار و مهم است. آن هم سفر به کشورهای دیگر. تا قبل از آن تجربه، هیچ وقت احساس نیاز به چنین مسافرت هایی نداشتم. اما بعد فهمیدم آدم باید ساده تر زندگی کند و بیشتر سفر کند. تا پخته شود خامی! 

اما چهارشنبه ساعت چهار بعد از ظهر توی فرودگاه مشهد وقت خداحافظی با خانواده فقط به این فکر میکردم که واقعا ارزشش را دارد؟ مگر ما چقدر زندگی میکنیم؟ مگر پدر و مادرمان تا کی هستند؟ چه چیزی می تواند ارزش جدایی از عزیزترین آدم های زندگی آدم را داشته باشد؟


پ.ن: هنوز راه و چاه این بلاگستان دستم نیامده. کم کم اینجا را خوشگل میکنم!

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۶/۱۸
  • ۴۵۸ نمایش
  • mrs.yas

نظرات (۵)

چقدر گریه دار.اصلا نمیتونم خودمو جای تو بذارم
هیچ‌م گریه نداره. زنده‌گی همینه!
آخه شما پسرا چه میفهمید دختر که ازدواج کنه و از خونه باباش بره، ولو یه طبقه پایین تر یا بالاتر، چه حسی داره و چقدر گریه میطلبه :-(
ئه سلام!
مبارکه مبارکه!
من تازه برگشتم به دنیای مجازی!
خونه ی جدید مبارک! چه کار خووووبی کردی که داری اینجا می نویسی این دوره ی جدید رو. آفرین! بذار یکی یکی بخونم پستاتو. این از اولی :)
پاسخ:
سلاملکم خیلی خوش اومدین تشریف بیارید منزل خودتونه .... (ببخشید من الان افتادم رو فاز شنگولی و اینا!!)

دوست دارم خوندن خاطرات ت رو ..

واقعا برات روزهای شاد و آرومی رو آرزو میکنم .. خونه مجازی ت هم مبارکا باشه :)

پاسخ:
thank u my dear teacher!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی